Rádio oslavilo 100 let a v posledních letech především u mladé generace napříč Evropou ztrácí na významu, zejména ta veřejnoprávní. Zdá se, že nepomáhá ani rozvoj digitálního vysílání, které slibovalo rozmanitější nabídku, jenže mezitím se do popředí dostaly streamovací platformy a platformy na vyžádání. Lze si tak vytvářet vlastní playlisty hudby i pořadů (podcastů), poslouchat v čase kdy zrovna posluchač chce a klidně si poslechne několik dílů současně nebo si tu samou písničku pustí klidně pětkrát za sebou.
Jinými slovy vysílání teď a tady, tedy lineární, dramaturgicky sestaveno s cílem, že ho lidé budou poslouchat tak jak je, ztrácí především u mladé generace na oblíbenosti. Ta starší, zejména v současném Česku, přestává věřit zpravodajství a publicistice, sestavené editorem kdesi ve studiu rádia. Důvodem je vznik personalizovaného obsahu a sociálních sítí.
Tato část je MEDIASHOW.cz Premium
Vyzkoušejte prémiovou sekci s prémiovým obsahem za prémiovou cenu:
Zdarma registrovat
Zaregistrujte se přímo na webu či přihlaste se přes Seznam přímo teď.
A dočtěte si celý článek.