Tvoříme obsah. Tvoříme příběhy. Tvoříme audioreklamu


Audioprodukce a rádiová reklama

Vytváříme obsah, který zaujme. Mezi naše rádiové klienty patří digitální Radio Energic. Tvoříme audiospoty a rádiovou reklamu, která podporuje značky, služby, prodej. Vyzkoušejte audioreklamu a rádiovou reklamu.


Audiospot a Radiospot

Poskytujeme komplexní služby v oblasti marketingu v rádiu a audiu. Výkonové kampaně i klasické brandové. Pro přesné zacílení na zákazníky ze stanovené cílové skupiny. Digitální Radio Energic vysílá pro dynamické posluchače, kteří jsou z Prahy, středních Čech i dalších velkých krajských měst a jejich okolí. Využijte spoty o délce 10, 15, 20, 25 či 30 sekund.


Cílová skupina Radia Energic a jak funguje radiospot

Radio Energic je digitální rádiová stanice západoevropského stylu. Je určena jako mainstream pro městského posluchače, metropolitního posluchače, a z dalších velkých, zejména krajských měst. Vysílá v DAB+ jako stanice veřejnoprávního rozhlasu. A také přes internet www.radioenergic.cz a aplikace v mobilu. Oslovuje městského posluchače formátem CHR/Hot AC 20 – 49 let.


Rádiová reklama

Radio Energic vysílá dynamický hudební formát a lifestylové informace doplněné zprávami a servisem jako doprava a počasí. Reklamní breaky jsou vždy v celou, ve 20. a 40. minutě každé hodiny. Posluchači obvykle tento dynamický formát poslouchají nárazově po celý den. Obvykle 30 až 60 minut. Ráno, přes den, odpoledne i večer. Radiospoty jsou navrženy v týdenní kampani a rotují napříč vysíláním. Dosáhne se tak lepšího cílení na posluchače s největším zásahem.


Plánování audiospotu a radiospotu

Poradíme vám s rádiovou reklamou od prvotního záměru, stanovení cíle, naplánování kampaně v týdenní kampani. Jako základ rádiový spot bude vždy nasazen do ranní a odpolední show Nakopávač, kterou Radio Energic vysílá mezi 7. a 9. hodinou, a 16. a 18. hodinou. Zajištěn je zásah v ranní a odpolední špičce. Dále spot bude v dopoledním vysílání, které je z pohledu rádia nejatraktivnější. Spoty dále umístíme do odpoledního a večerního vysílání, a o víkendu. Vytváříme týdenní kampaň. Délku spotu lze střídat od 10 do 30 sekund.


Podcast a lifestylové rubriky ve vysílání

Hudební formát Radia Energic je navržen tak, aby byl přizpůsoben pro komerční klienty, kteří chtějí oslovit cílovou skupinu nejatraktivnějších zákazníků. Pro ty slouží lifestylové podcasty a rubriky přímo ve vysílání. Následně si je posluchač může poslechnout i v aplikacích jako Spotify. U všeho může být audiospot a tím dochází k rozšíření dosahu sdělení.


Jiné formáty ve vysílání Rádia Energic

Kromě klasického radiospotu program Radia Energic je navržen tak, aby sdělení klienta zaznělo i v běžném hudebním proudu. Pro posluchače to není rušivé. Program z oblasti lifestylu je přímo vytvořen tak, aby naopak pro posluchače sdělované informace byly přínosné. Vyzkoušejte tento jedinečný formát, pokud nechcete klasický radiospot. Navíc je u tohoto typu sdělení ve vysílání rádia více času na vysvětlení benefitů služby či produktu. Zároveň tím klient buduje značku.


Soutěže, speciální partnerství, off air

Radio Energic není jen rádiové vysílání, ale multimediální značka, která není jen na internetu či v DAB+. Umíme propojit vysílání, podcast i aktivaci v terénu. Díky marketingovému týmu dokážeme naplánovat komplexní kampaň. Navíc dochází ke crossmediální spolupráci a synergiím s webovým portálem MEDIASHOW.cz. To je další rozšířený zásah.

Poznámka: Informace na této stránce jsou reklamním sdělením a MEDIASHOW.cz není jeho autorem a neovlivňuje obsah.