Sociální sítě jsou místem, kde i pánové z top byznysu jsou schopni sklouznout k debatě jak vyšité z putyky čtvrté cenové skupiny. Racionální debata se vytratí a přelije se v proud emotivních výkřiků, které zastří docela zásadní téma.
Naposledy se to povedlo šéfovi pražské Slavie. Jaroslav Tvrdík je známý tím, že na sociální sítě píše to, co si opravdu myslí nebo ví, ačkoliv ne vždy je to vhodné. Jakoby zapomněl na manažerskou intuici a spíše se vrací do role politika, kterým byl. Jenže za jeho politické éry nebyly sociální sítě, a tak si to vynahrazuje jako šéf fotbalového klubu. A vychutnává si mediální zásah svých sdělení…
Tato část je MEDIASHOW.cz Premium
Vyzkoušejte prémiovou sekci s prémiovým obsahem za prémiovou cenu:
Zdarma registrovat
Zaregistrujte se přímo na webu či přihlaste se přes Seznam přímo teď.
A dočtěte si celý článek.